Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > STŘEDISKA VOLNÉHO ČASU > 4.2 PEDAGOGOVÉ VYUŽÍVAJÍ ŠIROKÉ SPEKTRUM VÝCHOVNĚ-VZDĚLÁVACÍCH STRATEGIÍ PRO NAPLNĚNÍ STANOVENÝCH CÍLŮ.

4.2 Pedagogové využívají široké spektrum výchovně-vzdělávacích strategií pro naplnění stanovených cílů.


Pedagogové volí formy a metody vzdělávání tak, aby odpovídaly stanoveným vzdělávacím cílům, a vytvářejí pozitivní klima podporující vzdělávání. Vzdělávání je pro účastníky srozumitelné a dobře organizačně zvládnuté. Ve vzdělávání jsou účelně zastoupeny různé metody a formy (např. individuální práce účastníků, spolupráce účastníků v menších skupinách). Pedagogové nabízejí účastníkům aktivity podporující objevování, experimentování, kladení otázek, tvořivost, autonomii a iniciativu každého z účastníků. Ukazují účastníkům souvislost toho, co se naučili ve středisku, s běžnými reálnými situacemi. Trvale rozvíjejí schopnost účastníků účelně využívat různé informační zdroje a dovednosti potřebné pro úspěšné uplatnění v moderní společnosti.